Το Mangaworld24 δημιουργήθηκε με στόχο να παρουσιάσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τα άνιμε και τα μάνγκα, δίνοντας λίγο μεγαλύτερη έμφαση στον δεύτερο τομέα. Στη στήλη Retro παρουσιάζονται παλιές σειρές και ταινίες άνιμε που μεταγλωττίστηκαν στα Ελληνικά. Στη στήλη Manga δημοσιεύονται άρθρα με πληροφορίες και παρουσιάσεις μάνγκα. Στις Ανακοινώσεις, ανακοινώσεις που σχετίζονται με τη λειτουργία του ιστολογίου και το περιεχόμενό του. Στις Ταινίες δημοσιεύονται παρουσιάσεις ταινιών είτε άνιμε είτε live action, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην παρουσίαση της πλοκής και των χαρακτήρων. Στη στήλη Gaming αναρτώνται πληροφορίες σχετικά με βιντεοπαιχνίδια που είναι επηρεασμένα από μάνγκα-άνιμε και τέλος στη στήλη Anime γίνεται μια προσπάθεια να μαζευτούν σειρές άνιμε που έχουν κυκλοφορήσει στα Ελληνικά, ώστε να δημιουργηθεί ένα portofolio και ταυτόχρονα δημοσιεύονται και κείμενα σχετικά μ’ αυτές όπως εδώ.

Ετικέτες

Κυριακή, 13 Απριλίου 2014

Η ιστορία πίσω από τους χαρακτήρες

Μιότζιν Γιάχικο


Πέρα από κάθε ιστορική πραγματικότητα,  ο χαρακτήρας του Γιάχικο δημιουργήθηκε από ορισμένα συναισθήματα που είχα στο γυμνάσιο. Ήμουν στην ομάδα κέντο – αρχικά μόνο επειδή αποτελούσε  μια ευχάριστη απασχόληση, στη συνέχεια όμως εθίστηκα, όπως συνέβη και ,ε τα μάνγκα, και σύντομα βρέθηκα να εξασκώ το σίναϊ κάθε μέρα, φτάνοντας στα όρια της εξάντλησης.

Το πρόβλημα όμως, ήταν ότι ήμουν αδύναμος. Τόσο αδύναμος, που ήταν ντροπή για το 1,83 μ. ύψος μου! Στα τρία χρόνια του γυμνασίου ήμουν μέλος της βασικής ομάδας μόνο μία φορά και τότε επειδή ένα παιδί που προοριζόταν  για βασικός αποβλήθηκε λόγω συμπεριφοράς κι εγώ έτυχε να είμαι ο επιλαχών. Ακόμα και τότε, δεν κατάφερα να  πετύχω ούτε μία νίκη.

Ο διασυρμός μου στο κέντο, η επιθυμία μου να γίνω δυνατότερος, το ότι παρέμεινα αδύναμος όσο κι αν ήθελα να είμαι δυνατός, βγήκαν διέξοδο στον μικρό Γιάχικο. Ο Γιάχικο βιώνει έναν πόνο που ήρωες όπως ο Κένσιν και ο Σανόσουκε δε θα μπορούσαν ποτέ να βιώσουν. Αν και τελευταία μεταβλήθηκε σε κωμικό χαρακτήρα, η επιθυμία μου είναι να τον σχεδιάσω με τέτοιο τρόπο, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν  να τον οραματιστούν σε πέντε ή δέκα χρόνια ως σπουδαίο ξιφομάχο.

Όπως και στην περίπτωση της Καόρου, δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο μοτίβο  πίσω από το σχέδιο του Γιάχικο… εκτός φυσικά κι αν θεωρείτε ότι ένας νεαρός με άφοβα μάτια κι ανακατεμένα μαλλιά είναι απαραίτητο συστατικό για ένα εικονογραφημένο βιβλίο που απευθύνεται σε νέους.   

Το παραπάνω κείμενο προέρχεται από τον πρώτο τόμο του Rurouni Kenshin που κυκλοφορεί στα Ελληνικά από τις εκδόσεις Anubis. Οι απόψεις που εκφράζονται είναι του δημιουργού του μάνγκα, Nobuhiro Watsuki.