Το Mangaworld24 δημιουργήθηκε με στόχο να παρουσιάσει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τα άνιμε και τα μάνγκα, δίνοντας λίγο μεγαλύτερη έμφαση στον δεύτερο τομέα. Στη στήλη Retro παρουσιάζονται παλιές σειρές και ταινίες άνιμε που μεταγλωττίστηκαν στα Ελληνικά. Στη στήλη Manga δημοσιεύονται άρθρα με πληροφορίες και παρουσιάσεις μάνγκα. Στις Ανακοινώσεις, ανακοινώσεις που σχετίζονται με τη λειτουργία του ιστολογίου και το περιεχόμενό του. Στις Ταινίες δημοσιεύονται παρουσιάσεις ταινιών είτε άνιμε είτε live action, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην παρουσίαση της πλοκής και των χαρακτήρων. Στη στήλη Gaming αναρτώνται πληροφορίες σχετικά με βιντεοπαιχνίδια που είναι επηρεασμένα από μάνγκα-άνιμε και τέλος στη στήλη Anime γίνεται μια προσπάθεια να μαζευτούν σειρές άνιμε που έχουν κυκλοφορήσει στα Ελληνικά, ώστε να δημιουργηθεί ένα portofolio και ταυτόχρονα δημοσιεύονται και κείμενα σχετικά μ’ αυτές όπως εδώ.

Ετικέτες

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Kingdom Hearts III

Στις 11 Ιουνίου είχε ανακοινωθεί ότι το KH III βρισκόταν σε ανάπτυξη από τη γνωστή σε όλους μας Ιαπωνική εταιρεία, Square Enix. Παρά τη συγκεκριμένη ανακοίνωση, δεν προσδιορίστηκε πότε θα κυκλοφορήσει το βιντεοπαιχνίδι που αριθμεί εκατομμύρια οπαδούς ανά τον κόσμο.
«Το πρώτο και το πιο σημαντικό είναι ότι είμαι αποφασισμένος να δουλέψω σκληρά ώστε να υλοποιηθεί το εγχείρημα», δηλώνει ο Tetsuya Nomura, ο game director που έχουν εμπιστευθεί η Square Enix και η Disney για τη δημιουργία του νέου βιντεοπαιχνιδιού της σειράς.
Ο ίδιος δηλώνει έτοιμος να δουλέψει σκληρά για την ολοκλήρωση του δύσκολου εγχειρήματος που του έχει ανατεθεί, αν και η Square Enix, πέρα από εξαιρετική δουλειά ώστε να επέλθει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ενδέχεται να απαιτήσει και ο νέος τίτλος να κυκλοφορήσει όσο το δυνατόν συντομότερα. Είναι άλλωστε γνωστό ότι οι ιθύνοντες της επιχείρησης με τις λανθασμένες επιλογές του παρελθόντος την έφεραν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.
Χαρακτηριστικός είναι ο ισολογισμός της εταιρείας που προβλέπει ότι φέτος θα έχει ζημιά της τάξης των 13 δισεκατομμυρίων γιέν. Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι αρχικά οι ιθύνοντες του Ιαπωνικού κολοσσού πίστευαν ότι θα υπάρχουν έσοδα περίπου 3,5 δισεκατομμύρια γιέν. Η παραγωγή των Sleeping Dogs και του Hitman: Absolution αρχικά έφερε χαμόγελα αισιοδοξίας, αφού πούλησαν περίπου 3,6 εκατομμύρια αντίτυπα κατά τη διάρκεια του λεγόμενου «οικονομικού έτους». Αυτός ο αριθμός πωλήσεων μαζί με τα θετικά σχόλια που συγκέντρωσαν τα δύο προϊόντα έδωσαν ελπίδα στους ιθύνοντες για την υλοποίηση των υψηλών στόχων που είχαν θέσει από την αρχή του έτους.
Ωστόσο, ο νέος τίτλος του Tom Raider, παρότι τον περίμεναν οι απανταχού φίλοι, συνέβαλε στην επιδείνωση της κρίσης για την επιχείρηση. Δεν έφερε τα έσοδα που περίμενε η Square Enix, ενώ δέχτηκε έντονα αρνητική κριτική για το multiplayer. Η αγορά της Βόρειας Αμερικής ήταν εκείνη που κυρίως δεν πήρε με καλό μάτι τη νέα έκδοση της θρυλικής Lara Croft με αποτέλεσμα να υπάρξουν πολύ χαμηλές πωλήσεις.  Το πρόβλημα ουσιαστικά με το συγκεκριμένο βιντεοπαιχνίδι δεν ήταν μόνο οι πωλήσεις του, αλλά και η παράταση της δημιουργίας του κατά ένα χρόνο.
Όλα αυτά τα λάθη έδωσαν το πάτημα σε πολλούς να επιτεθούν στην Ιαπωνική εταιρία κριτικάροντάς την κυρίως για την πολιτική που ακολουθεί τόσο στην προώθηση όσο και στην επιλογή δημιουργίας των βιντεοπαιχνιδιών της. Χαρακτηριστικά είναι τα ποικίλα σχόλια που ειπώθηκαν και στόχευαν το μότο της, το γνωστό «Ένα μέρος όπου ο πελάτης δημιουργεί τις δικές του υπέροχες, αξέχαστες εμπειρίες». Ειπώθηκε κατά κόρον ότι μια επιχείρηση με αυτό το μότο δεν είναι δυνατόν να επιβιώσει, γιατί φαντάζει ονειροπόλα.
«Δεν υπάρχει καμία περίπτωση το Kingdom Hearts III να κυκλοφορήσει μέσα στο 2014, γιατί είναι ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο δημιουργίας», αναφέρει ο Tetsuya Nomura.
Όλα τα παραπάνω όμως αφήνουν να νοηθεί ότι δεν είναι στο χέρι του Nomura να επιλέξει τον χρόνο κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Αν και το νέο δημιούργημα της Square Enix, το Final Fantasy XV, δεν φέρει τα αναμενόμενα έσοδα, τότε είναι πολύ πιθανόν η Ιαπωνική επιχείρηση να πιέσει τόσο τον Tetsuya όσο και τη Disney, ώστε οι περιπέτειες του Sora και των φίλων του να κυκλοφορήσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Επομένως, δεν είναι απίθανό το βιντεοπαιχνίδι να κυκλοφορήσει ακόμα και το καλοκαίρι του 2014 αν είναι να δώσει το δικαίωμα ξανά στην Ιαπωνική εταιρεία να ελπίζει και να συνεχίζει να δίνει πνοή στα όνειρά της.
Δείτε εδώ το trailer του παιχνιδιού.
Δείτε εδώ ένα βίντεο με το gameplay του παιχνιδιού.